Syukur Ya Allah.

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah syukur kerana masih diberikan kesihatan oleh Allah, masih dapat bernafas di bumi Allah, masih dapat menikmati keindahan alam ciptaanNya dan masih dapat mengerjakan perintahNya.

Syukur ku panjatkan kepadaMu ya Allah, atas rezeki dan nikmat yang Kau berikan. Tidak aku kisah akan apa jua bentuknya. Anak...Suami...Keluarga...Kerja...Bahagia...syukur yang tak terhingga padaMu ya Tuhan. Ya Allah Nikmat mana lagi yang mahu aku dustakan?

Ampunkan aku ya Allah, andai diri ini kekadang terleka. Kejutkan aku ya Allah dari mimpi duniawi yang membawa leka. Berikan aku peluang dalam menikmati manis hidayahMu. Alhamdulillah,Terima Kasih Allah.


Alhamdulillah dengan rezeki anak yang Kau berikan. Rezeki yang paling besar buat kami suami isteri. *33 weeks of pregnancy


bahagia itu nikmat :)


Thanks sayang untuk segalanya. I Love You So Much. ** Ummi and Walid to be.


Barang baby dah ready ! tinggal nk topup barang ummi pulakkk. Tak sabauu nk tunggu anak syurga ummi ni lahir. Muuahhhhh


Assalamualaikummm. Anak dara Ummi wat pe kat dalam tuuu? Mulut tuuu ikut waliddd sangatt. :D


 syukur dikurniakan kawan-kawan yang sekepala. Ada time susah senang. Macam ni lah baru namanya kawan. Love uolsssssss muahhhhhhh.


sahabat selamanya.


 sekitar jamuan raya ofiskuu. 


Juadah raya..


 kek batik sarawak n puding caramel. 


juadah raya lagi. 


Di kesempatan ni, iolss ucapkan "selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin" buat yang mengenali dirikuu ini . Kosong-kosong yerr. :)

No comments: